På Tapeten byter ägare! 

Från 1 september får På Tapeten ny ägare. Tills dess kan därför inga nya ordrar läggas på annat än varor i lager. En vara i lager är markerad med lagerantal.
Har du en aktiv beställnings-order som ska levereras, väntar på en återbetalning efter retur eller återbetalning efter avbokad order hanteras dessa skyndsamt under vecka 32, 33 och 34. 


KUNDSERVICE

HUR KAN VI HJÄLPA DIG?

Hos oss På Tapeten gör vi alltid vårat bästa för att besvara dina frågor så snart vi kan. Här hittar du länkar till våra vanligast frågor. Skulle du ändå inte hitta det du söker så kontakta oss så hjälper vi dig så snart vi kan. 

BUTIKER / ÖPPETTIDER
Hitta butik


VANLIGA FRÅGOR
Läs vanliga frågor


LEVERANS
Läs mer


RETURER 
Läs mer


REKLAMATION
Läs mer


ANTAL RULLAR
Räkna här


INTERNATIONAL ORDERS
Read more


FÖLJ DITT PAKET
Spåra ditt paket


Kundservice

Kundservice öppettider
Tisdag–fredag: 10-18.

För att kontakta kundservice. Klicka här. 
Notera: Vi använder systemet Zendesk för kontakt. Skulle du sakna svar på ditt ärende kolla din skräppost eller logga in i ärendesystemet för att se aktuell status och svar.


Maila Kundservice

Vi använder ärendehanteringsystemet Zendesk för all kontakt gällande ordrar. Om du kontaktar oss skapas ett årende åt dig och du får svar till din e-postadress klicka här. Skulle du sakna svar på ditt ärende kolla din skräppost eller logga in i ärendesystemet för att se aktuell status och svar.
Notera att du ej kan maila oss genom att svara på din orderbekräftelse, den är en såkallad Noreply-adress. Om du gör det får du ett autosvar.


Ring Kundservice

Tisdag–fredag: 10-14
Lördag–söndag: Stängt
Telefon: 0765637220

Telefonsupporten stängd t.om. 24 aug pga sjukdom.